Rozsah spracovávania účtovníctva spoločnosťou PKF Slovensko s.r.o. je všeobecne nasledovný
1. mesačne (resp. štvrťročne) spracovávame podvojné účtovníctvo klienta s obsahom:
- kontrola účtovných dokladov,
- zaúčtovanie účtovných dokladov do účtovných kníh,
- spracovanie mesačných (resp. štvrťročných) tlačových zostáv účtovných kníh v rozsahu podľa požiadaviek klienta,
- vyhotovenie mesačných (resp. štvrťročných) podkladov pre daňové priznania k dani z pridanej hodnoty a daňového priznania k dani z pridanej hodnoty,
- spracovanie Kontrolného výkazu, Súhrnného výkazu.
2. ročne spracovávame:
- dokladovú inventarizáciu účtov,
- uzatváranie a otváranie účtovných kníh,
- zostavenie riadnej, priebežnej a mimoriadnej účtovnej závierky,
- zostavenie daňového priznania k dani z príjmu,
- zostavenie štatistických výkazov, INTRASTAT-u, reportov a ďalších podľa požiadaviek klienta,
- vypracovanie daňového priznania k dani z motorových vozidiel a plnenie oznamovacej činnosti voči Daňovému úradu,
- vypracovanie daňového priznania k dani z nehnuteľnosti,
- bežné poradenské služby v oblasti účtovníctva,
- zostavenie konsolidovanej účtovnej závierky.
3. Jednorazové ročné účtovníctvo
Účtovníctvo spracovávame v adekvátnom softvérovom vybavení, ktoré zodpovedá veľkosti klienta a jeho potrebám. Klient má možnosť pracovať nad databázou svojich dát, a to buď formou pasívneho on-line prezerania stavu alebo vo vymedzených častiach, ako je správa faktúr, príkazy na úhradu a pod., aj aktívne. Systém umožňuje klientovi vystavovať faktúry, objednávky, sledovať stav záväzkov a pohľadávok, sledovať výsledky spoločnosti neobmedzene 24 hodín denne 7 dní v týždni. Toto je zabezpečené serverovým riešením a povoleným zabezpečeným prístupom na náš server.
Cena za účtovnícke služby je vždy riešená dohodou s klientom individuálne a závisí predovšetkým od predpokladaného množstva účtovných zápisov a náročnosti účtovných operácií.